Reparatie & Service

Service wordt verzorgd door onze goed uitgeruste technische dienst, deze bestaat uit vakkundige goed opgeleide medewerkers. Gezien de snelle technische ontwikkelingen wordt er binnen Helisports continue aandacht besteed aan de scholing van de technische medewerkers.

Showrooms en Technische Dienst gesloten i.v.m. coronavirus

Om verspreiding van het coronavirus te beperken en om de gezondheid van klanten en ons personeel te waarborgen hebben we besloten de showrooms en technische dienst tot en met 28 april te sluiten.

We doen ons uiterste best om alle bestellingen via onze website, e-mail, chat of telefoon af te handelen zoals u dat van ons gewend bent. Alleen het bezoeken van onze showrooms en uitproberen van alle apparatuur is tijdelijk niet mogelijk.

Het afhalen van een reeds betaalde internetbestelling is mogelijk bij het magazijn van onze hoofdvestiging in Amsterdam indien u een verzoek bij onze afdeling logistiek indient via logistiek@helisports.nl. U ontvangt dan een email wanneer de bestelling voor u klaar staat.

Service Center

Wanneer u een technisch mankement aan uw fitnesstoestel heeft, of wanneer u een vraag heeft voor onze serviceafdeling; dan kunt u hier uw gegevens invullen, wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om u te helpen.

Door het invullen van uw klant- en uw factuurnummer kunnen wij u het snelste van dienst zijn. Heeft u deze gegevens niet bij de hand, dan kunt u de velden leeg laten.

Uw gegevens

Productgegevens

Liever contact via e-mail? Het e-mailadres van onze Technische Dienst is: service@helisports.nl